czwartek, 14 kwietnia 2011

Soo fuckin great .

True Norwegian Black Metal !!! 



Varg .



Chce taką bluze !


Obsesja na poszukiwaną przeze mnie od dawna : Papa roach - Last resort ( cut my life into pieces ) .
Ogólnie to Ala na swoim blogu ma już wszystko wiec nie wiem co mi pozostaje .  
Szukam ,, true '' ... ale mało Was . 
Przeczytałam biografię Nirvany . Stwierdzam , że jeśli miałabym takie życie jak on szybciej bym sie poddała. 
Rozumiem jego ból , ale odnosząc się do tego , co przeżywał wcześniej . Nie mogę zrozumieć tego , dlaczego
przez ,, braku ochoty na dalsza karierę  '' przekreślił całe swoje życie ? Ciężko to zrozumieć. 
Nie wiadomo do końca jaka jest prawda . Może to tylko wkładana nam na siłę ściema ? 
Osobiście uważam , że ktoś mu w tym pomógł ... Mam tu na myśli oczywiście Courtney . 



Tak sobie myślę nad tym wszystkim , co mnie otacza , i co mnie przerasta... muszę nauczyć się być człowiekiem , ale jak? jak ludzie uczą mnie nienawiści , kłamstwa , wrogości . Uczą mnie jak zabijać jak oszukiwać. Tego mam sie nauczyć? o to chodzi ? ... czy dziś każdy z was może sobie powiedzieć ze jest dobrym człowiekiem? Dziękuje bardzo za Wasza miłość , dziękuje bardzo za wasza litość . Co dalej ? 
Jedziemy przez życie aby dopierdolić innemu , dowartościować się , aby pokazać ! I taka jest prawda.
Przeraża mnie głownie ta nienawiść . Nie szanujemy sie nawzajem , wszyscy sie nienawidzimy , robimy
wszystko aby dopiec drugiemu . Może kiedyś to zrozumiemy , tylko żebyśmy nie obudzili się z tej całej 
nienawiści za póżno ... Tak ! ten temat gnębi mnie więc mówie o nim głośno . W dupie mam wasze zdanie. 
Może kiedyś zrozumiecie ... Zmieniłam się , myślę , że na korzyść .


Tak... i naprawdę ,  jak zwykle cudowny blogspot zajebiście zmienia mi budowe tekstu ,
który nie miał tak być !

1 komentarz:

  1. Telepatia - właściwe słowo, żeby określić to, jak podobnie myślimy.

    Myślę, że wokół jest tyle nienawiści, dlatego że boimy się innych ludzi. Jeśli nie znamy kogoś dobrze od razu myślimy, że jest niewrażliwym debilem. A później poznajemy go lepiej i okazuje się, że faktycznie tak jest. Niestety, świat w którym żyjemy jest okrutny i nic właściwie nie można na to poradzić. Bo co z tego, że się znajdzie parę wrażliwych osób, skoro ci, którzy są mocniejsi od nich psychicznie wpłyną na nich w negatywny sposób i wszyscy będą tacy sami.
    Niepotrzebny jest koniec świata. Wystarczy, że u wszystkich ludzi zniknie wrażliwość a wtedy nie sposób będzie żyć.
    Rather nie jestem dobrym człowiekiem, ale mam to w dupie. Nie chcę być dobra. Chcę po prostu być sobą, co naprawdę jest trudne w dzisiejszych realiach.
    Nie wiem, Good Weed czy narażę się Tobie pisząc, że Cię kocham. Ale taka jest prawda. Z Tobą mogę być naprawdę sobą walcząc na frytki, wyliczając do której kasy mam iść, pić herbatę ze specjalnym dodatkiem czy szukać TRÓ.
    Jednak 7 to nie taki zły wynik .. Zawsze mogłoby nie być ani jednego, a to by mnie chyba zabiło. W ogóle cieszę się, że nie wszyscy dają się zwariować i słuchają muzyki, którą kochają, a nie którą narzuca im większość I to jest zajebiste!

    I nie dziwię się Kurtowi, który strzelił sobie w głowę albo Layne'owi, który się zaćpał. Czasami to jedyna ucieczka.


    EMPATIA-umiejętność wczuwania się w położenie innej osoby, identyfikowanie się uczuciowe z kimś.

    OdpowiedzUsuń